loading...

چای سبز لاغری سحر

بازدید : 44
سه شنبه 10 آبان 1401 زمان : 12:44

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت و نحوه استفاده از آن
یکی از خواص قهوه گانودرما شکلات داغ دکتر بیز این است که استرس و اضطراب را از بین می برد. یکی دیگر از خواص درمانی هات چاکلت گانودرما بهبود عملکرد کبد است.

فواید و خواص گانودرما هات چاکلت

هات چاکلت دکتر بیس گانودرما یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین گروه های سنی مختلف است. از خواص درمانی هات چاکلت گانودرمای دکتر بیس می توان به تنظیم فشار خون، کاهش خطر بیماری قلبی و بهبود گردش خون اشاره کرد. از دیگر خواص درمانی هات چاکلت گانودرما می توان به بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد گوارشی، رفع استرس و اضطراب و… اشاره کرد که هات چاکلت گانودرما را می توان به صورت گرم یا همراه با یخ مصرف کرد.

هات چاکلت دکتر بیز گانودرما
از جمله نوشیدنی های خوش طعم و مفید می توان به هات چاکلت اشاره کرد که علاوه بر طعم لذیذ و بی نظیر، خواص درمانی مختلفی نیز دارد. هات چاکلت بدون کافئین است و برای تمام گروه های سنی مناسب است. شکلات داغ دکتر بیز گانودرما یکی از شناخته شده ترین نمونه های این نوشیدنی در بازار است. خواص هات چاکلت دکتر بیس گانودرما بسیار گسترده است و اقشار مختلف جامعه این نوشیدنی خوشمزه را در منوی مهمانی خود قرار داده اند.

یکی از ترکیبات اصلی این نوشیدنی عصاره قارچ گانودرما است که حاوی مواد مغذی برای بدن است و طعم بی نظیر هات چاکلت دکتر بیس را می دهد. مواد دیگر موجود در هات چاکلت گانودرما جو و عصاره کاکائو دکتر بیس است. یکی از ویژگی های هات چاکلت قارچ گانودرما سرعت تهیه این نوشیدنی است

خواص هات چاکلت گانودرما دکتر بیز
با توجه به فواید هات چاکلت گانودرما، خرید و فروش این نوشیدنی سالم و خوشمزه هم اکنون پذیرفته می شود. یکی از دغدغه های مصرف کنندگان هات چاکلت گانودرما اطلاع از خواص شکلات گانودرما پی است. در اینجا به برخی از خواص هات چاکلت گانودرما اشاره می کنیم.

از خواص پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما می توان به اثر تسکین دهنده این نوشیدنی داغ اشاره کرد. استرس روانی ناشی از فشارهای کاری، مشکلات و … باعث اضطراب و گاهی افسردگی می شود. هات چاکلت دکتر بیس گانودرما با ترکیبات درجه یک ضد افسردگی است و به کاهش استرس و ایجاد آرامش کمک می کند. همچنین بهترین نوشیدنی برای رفع خستگی ناشی از فعالیت و اثر طولانی گانودرما هات چاکلت Dr.Bayes است.

از دیگر خواص هات چاکلت با قارچ گانودرما می توان به ایجاد تمرکز ذهنی اشاره کرد که به دلیل وجود کاکائو در ترکیب این نوشیدنی مفید است. مواد تشکیل دهنده شکلات داغ دکتر بیز گانودرما با بهبود جریان خون و در نتیجه تقویت ذهن به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

هات چاکلت گانودرما به دلیل داشتن فیبر و آهن بالا و ویتامین C برای افراد مبتلا به کم خونی مناسب است. هات چاکلت گانودرما نیز حاوی مواد بسیار عالی است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

خطر سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش دهید
خواص درمانی شکلات داغ گانودرما شامل تعدادی از عوامل از جمله کاهش خطر سکته مغزی و حمله قلبی است. یکی از اثرات مثبت مصرف منظم هات چاکلت گانودرما رقیق شدن خون است که از لخته شدن خون در دیواره سرخرگ ها جلوگیری می کند و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد. از دیگر فواید هات چاکلت گانودرما می توان به تنظیم فشار خون اشاره کرد. اختلال در فشار خون یکی از دلایل اصلی مشکلات قلبی است. بنابراین، می توان با کمک غذاهای مفیدی مانند شکلات داغ گانودرما به تنظیم فشار خون کمک کرد.

سایر خواص درمانی شکلات داغ گانودرما
یکی دیگر از فواید و خواص درمانی قهوه گانودرما چاکلت کمک به بهبود عملکرد کبد است. بر اساس یافته های علمی هات چاکلت دکتر بیز، به دلیل داشتن عصاره گانودرما، راه حل مناسبی برای درمان مشکلات کبدی از جمله بیماری کبد چرب است. از طرفی عصاره قارچ گانودرما خاصیت سم زدایی دارد، بنابراین مصرف هات چاکلت دکتر بیز گانودرما باعث بهبود کیفیت عملکرد کبد می شود.

یکی دیگر از خواص درمانی هات چاکلت گانودرما، اصل بهبود عملکرد دستگاه گوارش است و به همین دلیل متخصصان تغذیه مصرف منظم آن را توصیه می کنند. ترکیبات شکلات داغ گانودرما نیز به هضم و جذب بهتر در سیستم گوارش کمک می کند. یکی دیگر از اثرات مثبت خوردن هات چاکلت گانودرما توسط دکتر بائز، رفع مشکلات دسته بندی مانند یبوست است. با وجود فواید و خواص فراوان هات چاکلت دکتر بیز گانودرما، نباید این نوشیدنی مغذی را دست بالا گرفت.

یکی از موارد منع مصرف گانودرما گانودرمای شکلاتی دکتر برای زنان باردار و شیرده در نظر گرفته شده است. هات چاکلت گانودرما نیز به دلیل شیرینی زیاد برای افراد دیابتی مناسب نیست.

نحوه مصرف گانودرما هات چاکلت
جدای از افزایش آگاهی در مورد خواص هات چاکلت گانودرما، نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما نیز حائز اهمیت است. شکلات های دکتر قابل سرو است. بیز گانودرما داغ داغ یا با یخ. یکی از مهم ترین نکات مصرف هات چاکلت گانودرما، استفاده منظم روزانه از این نوشیدنی خوشمزه و مفید است. همانطور که گفته شد، مصرف بیش از حد هات چاکلت گانودرما عوارض مختلفی از جمله مشکلات گوارشی دارد.

ویژگی های هات چاکلت با قارچ گانودرما
هات چاکلت با قارچ گانودرما حاوی گانودرما لوسیدوم بوده و فاقد کافئین میباشد. این نوشیدنی به طور مستقیم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به پاکسازی و سم زدایی بدن نیز کمک بسیار زیادی نیز میکند. این نوشیدنی بینظیر برای مصرف کل خانواده بسیار مناسب بوده و طعم آن مطابق انواع سلایق است. این نوشیدنی گرم طعمی غلیظ و خامه داشته و بیماری و سموم درون بدن را شناسایی میکند. بعد از این مرحله شروع به پاکسازی و سم زدایی بدن کرده و سلول ها و آنزیم های بدن را مجدد تنظیم میکند. بعد از این مرحله به تقویت و بازیابی سلول های آسیب دیده میپردازد و در نهایت موجب جوانسازی میشود. نحوه مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده نیز بسیار آسان بوده و شما میتوانید به راحتی یک بسته از آن را درون یک فنجان آب جوش حل کرده و نوش جان کنید. هات چاکلت با قارچ گانودرما و دیگر انواع محصولات گانودرما بیز در فروشگاه کالا اکسیر با بهترین قیمت موجود میباشد.

ترکیبات گانودرما هات چاکلت
گانودرما هات چاکلت یک نوشیدنی سرشار از فیبر بوده که کاکائوی موجود در آن حاوی بسیاری از ترکیبات پلی فنول میباشد. پلی فنول ها نوعی آنتی اکسیدان هستند که در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها بسیار کارآمدند. یکی از خواص بسیار مهم آنتی اکسیدان موجود در گانودرما هات چاکلت این است که آنتی اکسیدان ها اثرات مخرب رادیکال های آزاد را از بین برده و از تخریب سلول ها و ارگان های مهم بدن جلوگیری میکنند. همچنین گانودرما هات چاکلت همانطور که از اسمش پیداست دارای پودر قارچ گانودرما لوسیدوم بوده و این پودر حالتی غلیظ تر و لذیذ تر به هات چاکلت شما میدهد. تنها یکبار مصرف این نوشیدنی خوش طعم کافی است تا تبدیل به نوشیدنی روزانه تان شود. چرا که این نوشیدنی گرم علاوه بر طعم خوب، موجب افزایش تمرکز و دقت نیز شده و کمک میکند تا در طول روز کارهایتان را دقیق تر انجام بدهید.

قهوه هات چاکلت گانودرما و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامتی
هات چاکلت گانودرما بیز دارای طعمی لذیذ و شکلاتی است که به علت دارا بودن پودر قارچ گانودرما لوسیدوم، خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن دارد. هات چاکلت به طور کلی یک نوشیدنی گرم است که طرفداران بسیاری دارد و شما میتوانید این نوشیدنی خوش طعم را در مارک های متنوع خریداری کنید. هات چاکلت مارک بیز هم یکی از مارک های موجود در بازار است که نسبت به هات چاکلت سایر برندها، خواص بسیار زیادی برای سلامتی داشته و طعم آن نیز فوق العاده است. این نوشیدنی که توسط شرکت بیز و با بهترین و به روزترین تکنولوژی ها تولید میشود، فاقد کافئین بوده و به همین جهت برای افرادی که منع مصرف کافئین دارند، گزینه ی بسیار مناسبی محسوب میشود. هات چاکلت دکتر بیز یک نوشیدنی مورد پسند تمام اعضای خانواده است و میتوانید آن را در کنار هم نوش جان کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

خرید عمده هات چاکلت بیز
برای خرید هات چاکلت به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی باید چند اصل بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید. اول از همه اینکه فروشگاه اینترنتی مدنظر شما کاملا قابل اطمینان باشد تا از اصل و اورجینال بودن کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید. قیمت این محصول نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید چرا که برخی از افراد و فروشگاه های سودجو ممکن است محصولات دکتر بیز را با قیمت های بسیار بالا به فروش بگذارند. کالا اکسیر یک فروشگاه اینترنتی کاملا معتبر است که انواع محصولات دکتر بیز را با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم کرده است. این فروشگاه چندین سال سابقه فروش اینترنتی داشته و به همراه محصولات دکتر بیز گارانتی سلامت و اصالت کالا را به شما مشتریان عزی ارائه میکند. قیمت هات چاکلت و همچنین انواع محصولات دکتر بیز مانند انواع قهوه گانودرما و … در این فروشگاه بسیار مناسب بوده و شامل تخفیف بسیار عالی است.

چرا قهوه گانودرما هات چاکلت بیز مصرف کنیم؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که فواید هات چاکلت برای سلامتی بسیار زیاد است و شما میتوانید با نوشیدن روزانه یک فنجان از این نوشیدنی، سلامت عمومی خود را تامین کنید. هات چاکلت گانودرما بیز از آن جایی که سرشار از آنتی اکسیدن و مواد مغذی است برای درمان و بهبود کبد چرب بسیار موثر بوده و تاثیرات بسیار مثبتی نیز بر روی سلامت قلب دارد. از آن جایی که سرشار از فیبر است، روند گوارش را بهبود بخشیده و روده ها را پاکسازی میکند. این نوشیدنی اکسیژن رسانی به مغز را بهبود می بخشد و به همین علت یک نوشیدنی آرامبخش است که استرس را کاهش و تمرکز شما را افزایش می دهد. از دیگر خواص هات چاکلت گانودرما دکتر بیز میتوان به تنظیم فشار خون و جلوگیری از انواع سکته اشاره کرد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای پرسیدن انواع سوالات خود، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت به صورت بیست و چهار ساعته با مشاوران کالا اکسیر در تماس باشید.

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت
جوان سازی پوست، پاکسازی و سم زدایی بدن، تقویت و افزایش رشد مو و ناخن، کنترل دیابت و قند خون و … همگی از جمله خواص قهوه هات چاکلت گانودرما است که شما میتوانید با مصرف روزانه این نوشیدنی از آن بهره مند شوید. روش مصرف این نوشیدنی نیز بسیار ساده و آسان بوده و آماده کردن آن نیز وقت زیادی را از شما نمیگیرد. تنها کافی است که یک ساشه از پودر هات چاکلت فوری بیز را درون یک فنجان آب جوش ریخته و به خوبی مخلوط کنید. این نوشیدنی را میتوانید صبح همراه با صبحانه میل کنید و یا اینکه در اواسط روز برای افزایش تمرکز و هوشیاری نوش جان کنید. هات چاکلت گانودرما را میتوانید به صورت تکی و یا بسته های چندتایی با قیمت فوق العاده مناسب تهیه کنید.

قهوه گانودرما هات چاکلت
شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین القابی که می توان به این نوشیدنی داد، لقب داروی روح و روان است. در حقیقت قهوه گانودرما هات چاکلت فاقد کافئین بوده و اصلی ترین کار آن ایجاد آرامش اعصاب است. از این رو مهم ترین خواص قهوه هات چاکلت را می توان کاهش استرس های روزانه و تمدد اعصاب دانست. از آنجایی که این نوشیدنی موجب اکسیژن رسانی به مویرگ های مغز می شود عامل مهمی برای ایجاد نشاط و شادی در فرد شده و به عنوان یک داروی کاملا گیاهی و سالم ضد افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی دیگر اگر به دنبال افزایش حافظه و همچنین ارتقا میزان تمرکز خود هستید می توانید روزانه یک فنجان از این دمنوش بسیار خوشمزه را بعد از صبحانه و بین ساعت ۹ الی ۱۱ صبح میل کرده و به تقویت حافظه و میزان تمرکز خود کمک کنید.

تصویر ۱

مهم ترین خواص قهوه گانودرما هات چاکلت
قهوه هات چاکلت گانودرما حاوی پلی فنول می باشد و از آنجایی که اصلی ترین کارایی آن خونرسانی به شراین های مغز است از انعقاد خون در مویرگ های مغز جلوگیری کرده و با توجه به بهبود عملکرد مغز از ابتلای افراد به سکته مغزی پیشگیری می کند. از طرفی این نوشیدنی خونرسانی را در رگ های بدن نیز سرعت داده و آسان تر نموده و به دلیل تنظیم نمودن فشار خون بدن، با مصرف آن از ابتلا به حملات و سکته های قلبی نیز در امان خواهید بود. البته فراموش نکنید مصرف این نوشیدنی برای این هدف باید طبق دستور کارشناسان و مشاوران بوده و زیاده روی در مصرف و یا استفاده ناصحیح از آن نه تنها می تواند نتیجه عکس داشته باشد بلکه حتی ممکن است برخی عوارض جبران ناپذیر را برایتان ایجاد کند.

تصویر ۲

درمان آسم و مشکلات ریوی با هات چاکلت گانودرما
همانطور که پیشتر گفته شد، خونرسانی خوب در بدن از جمله خواص قهوه گانودرما هات چاکلت می باشد به همین دلیل این نوشیدنی می تواند به عنوان یک ماده کاملا گیاهی و ارگانیک برای درمان آسم و ناهنجاری های ریوی کاربرد داشته باشد. هر چند که این نوشیدنی برای

درمان بیماری های کبد
درمان دیابت نوع ۲
درمان یبوست و مشکلات گوارشی
ایجاد تمرکز بیشتر
رفع مشکلات شب ادراری و بیش فعالی در کودکان
درمان زخم معده و روده
تقویت سیستم ایمنی بدن
و همچنین پیشگیری از انواع سرطان نیز مناسب می باشد.

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت و نحوه استفاده از آن
یکی از خواص قهوه گانودرما شکلات داغ دکتر بیز این است که استرس و اضطراب را از بین می برد. یکی دیگر از خواص درمانی هات چاکلت گانودرما بهبود عملکرد کبد است.

فواید و خواص گانودرما هات چاکلت

هات چاکلت دکتر بیس گانودرما یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین گروه های سنی مختلف است. از خواص درمانی هات چاکلت گانودرمای دکتر بیس می توان به تنظیم فشار خون، کاهش خطر بیماری قلبی و بهبود گردش خون اشاره کرد. از دیگر خواص درمانی هات چاکلت گانودرما می توان به بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد گوارشی، رفع استرس و اضطراب و… اشاره کرد که هات چاکلت گانودرما را می توان به صورت گرم یا همراه با یخ مصرف کرد.

هات چاکلت دکتر بیز گانودرما
از جمله نوشیدنی های خوش طعم و مفید می توان به هات چاکلت اشاره کرد که علاوه بر طعم لذیذ و بی نظیر، خواص درمانی مختلفی نیز دارد. هات چاکلت بدون کافئین است و برای تمام گروه های سنی مناسب است. شکلات داغ دکتر بیز گانودرما یکی از شناخته شده ترین نمونه های این نوشیدنی در بازار است. خواص هات چاکلت دکتر بیس گانودرما بسیار گسترده است و اقشار مختلف جامعه این نوشیدنی خوشمزه را در منوی مهمانی خود قرار داده اند.

یکی از ترکیبات اصلی این نوشیدنی عصاره قارچ گانودرما است که حاوی مواد مغذی برای بدن است و طعم بی نظیر هات چاکلت دکتر بیس را می دهد. مواد دیگر موجود در هات چاکلت گانودرما جو و عصاره کاکائو دکتر بیس است. یکی از ویژگی های هات چاکلت قارچ گانودرما سرعت تهیه این نوشیدنی است

خواص هات چاکلت گانودرما دکتر بیز
با توجه به فواید هات چاکلت گانودرما، خرید و فروش این نوشیدنی سالم و خوشمزه هم اکنون پذیرفته می شود. یکی از دغدغه های مصرف کنندگان هات چاکلت گانودرما اطلاع از خواص شکلات گانودرما پی است. در اینجا به برخی از خواص هات چاکلت گانودرما اشاره می کنیم.

از خواص پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما می توان به اثر تسکین دهنده این نوشیدنی داغ اشاره کرد. استرس روانی ناشی از فشارهای کاری، مشکلات و … باعث اضطراب و گاهی افسردگی می شود. هات چاکلت دکتر بیس گانودرما با ترکیبات درجه یک ضد افسردگی است و به کاهش استرس و ایجاد آرامش کمک می کند. همچنین بهترین نوشیدنی برای رفع خستگی ناشی از فعالیت و اثر طولانی گانودرما هات چاکلت Dr.Bayes است.

از دیگر خواص هات چاکلت با قارچ گانودرما می توان به ایجاد تمرکز ذهنی اشاره کرد که به دلیل وجود کاکائو در ترکیب این نوشیدنی مفید است. مواد تشکیل دهنده شکلات داغ دکتر بیز گانودرما با بهبود جریان خون و در نتیجه تقویت ذهن به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

هات چاکلت گانودرما به دلیل داشتن فیبر و آهن بالا و ویتامین C برای افراد مبتلا به کم خونی مناسب است. هات چاکلت گانودرما نیز حاوی مواد بسیار عالی است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

خطر سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش دهید
خواص درمانی شکلات داغ گانودرما شامل تعدادی از عوامل از جمله کاهش خطر سکته مغزی و حمله قلبی است. یکی از اثرات مثبت مصرف منظم هات چاکلت گانودرما رقیق شدن خون است که از لخته شدن خون در دیواره سرخرگ ها جلوگیری می کند و خطر سکته قلبی را کاهش می دهد. از دیگر فواید هات چاکلت گانودرما می توان به تنظیم فشار خون اشاره کرد. اختلال در فشار خون یکی از دلایل اصلی مشکلات قلبی است. بنابراین، می توان با کمک غذاهای مفیدی مانند شکلات داغ گانودرما به تنظیم فشار خون کمک کرد.

سایر خواص درمانی شکلات داغ گانودرما
یکی دیگر از فواید و خواص درمانی قهوه گانودرما چاکلت کمک به بهبود عملکرد کبد است. بر اساس یافته های علمی هات چاکلت دکتر بیز، به دلیل داشتن عصاره گانودرما، راه حل مناسبی برای درمان مشکلات کبدی از جمله بیماری کبد چرب است. از طرفی عصاره قارچ گانودرما خاصیت سم زدایی دارد، بنابراین مصرف هات چاکلت دکتر بیز گانودرما باعث بهبود کیفیت عملکرد کبد می شود.

یکی دیگر از خواص درمانی هات چاکلت گانودرما، اصل بهبود عملکرد دستگاه گوارش است و به همین دلیل متخصصان تغذیه مصرف منظم آن را توصیه می کنند. ترکیبات شکلات داغ گانودرما نیز به هضم و جذب بهتر در سیستم گوارش کمک می کند. یکی دیگر از اثرات مثبت خوردن هات چاکلت گانودرما توسط دکتر بائز، رفع مشکلات دسته بندی مانند یبوست است. با وجود فواید و خواص فراوان هات چاکلت دکتر بیز گانودرما، نباید این نوشیدنی مغذی را دست بالا گرفت.

یکی از موارد منع مصرف گانودرما گانودرمای شکلاتی دکتر برای زنان باردار و شیرده در نظر گرفته شده است. هات چاکلت گانودرما نیز به دلیل شیرینی زیاد برای افراد دیابتی مناسب نیست.

نحوه مصرف گانودرما هات چاکلت
جدای از افزایش آگاهی در مورد خواص هات چاکلت گانودرما، نحوه مصرف هات چاکلت گانودرما نیز حائز اهمیت است. شکلات های دکتر قابل سرو است. بیز گانودرما داغ داغ یا با یخ. یکی از مهم ترین نکات مصرف هات چاکلت گانودرما، استفاده منظم روزانه از این نوشیدنی خوشمزه و مفید است. همانطور که گفته شد، مصرف بیش از حد هات چاکلت گانودرما عوارض مختلفی از جمله مشکلات گوارشی دارد.

ویژگی های هات چاکلت با قارچ گانودرما
هات چاکلت با قارچ گانودرما حاوی گانودرما لوسیدوم بوده و فاقد کافئین میباشد. این نوشیدنی به طور مستقیم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به پاکسازی و سم زدایی بدن نیز کمک بسیار زیادی نیز میکند. این نوشیدنی بینظیر برای مصرف کل خانواده بسیار مناسب بوده و طعم آن مطابق انواع سلایق است. این نوشیدنی گرم طعمی غلیظ و خامه داشته و بیماری و سموم درون بدن را شناسایی میکند. بعد از این مرحله شروع به پاکسازی و سم زدایی بدن کرده و سلول ها و آنزیم های بدن را مجدد تنظیم میکند. بعد از این مرحله به تقویت و بازیابی سلول های آسیب دیده میپردازد و در نهایت موجب جوانسازی میشود. نحوه مصرف این نوشیدنی خوش طعم و پر فایده نیز بسیار آسان بوده و شما میتوانید به راحتی یک بسته از آن را درون یک فنجان آب جوش حل کرده و نوش جان کنید. هات چاکلت با قارچ گانودرما و دیگر انواع محصولات گانودرما بیز در فروشگاه کالا اکسیر با بهترین قیمت موجود میباشد.

ترکیبات گانودرما هات چاکلت
گانودرما هات چاکلت یک نوشیدنی سرشار از فیبر بوده که کاکائوی موجود در آن حاوی بسیاری از ترکیبات پلی فنول میباشد. پلی فنول ها نوعی آنتی اکسیدان هستند که در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها بسیار کارآمدند. یکی از خواص بسیار مهم آنتی اکسیدان موجود در گانودرما هات چاکلت این است که آنتی اکسیدان ها اثرات مخرب رادیکال های آزاد را از بین برده و از تخریب سلول ها و ارگان های مهم بدن جلوگیری میکنند. همچنین گانودرما هات چاکلت همانطور که از اسمش پیداست دارای پودر قارچ گانودرما لوسیدوم بوده و این پودر حالتی غلیظ تر و لذیذ تر به هات چاکلت شما میدهد. تنها یکبار مصرف این نوشیدنی خوش طعم کافی است تا تبدیل به نوشیدنی روزانه تان شود. چرا که این نوشیدنی گرم علاوه بر طعم خوب، موجب افزایش تمرکز و دقت نیز شده و کمک میکند تا در طول روز کارهایتان را دقیق تر انجام بدهید.

قهوه هات چاکلت گانودرما و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامتی
هات چاکلت گانودرما بیز دارای طعمی لذیذ و شکلاتی است که به علت دارا بودن پودر قارچ گانودرما لوسیدوم، خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن دارد. هات چاکلت به طور کلی یک نوشیدنی گرم است که طرفداران بسیاری دارد و شما میتوانید این نوشیدنی خوش طعم را در مارک های متنوع خریداری کنید. هات چاکلت مارک بیز هم یکی از مارک های موجود در بازار است که نسبت به هات چاکلت سایر برندها، خواص بسیار زیادی برای سلامتی داشته و طعم آن نیز فوق العاده است. این نوشیدنی که توسط شرکت بیز و با بهترین و به روزترین تکنولوژی ها تولید میشود، فاقد کافئین بوده و به همین جهت برای افرادی که منع مصرف کافئین دارند، گزینه ی بسیار مناسبی محسوب میشود. هات چاکلت دکتر بیز یک نوشیدنی مورد پسند تمام اعضای خانواده است و میتوانید آن را در کنار هم نوش جان کنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

خرید عمده هات چاکلت بیز
برای خرید هات چاکلت به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی باید چند اصل بسیار مهم را مورد توجه قرار دهید. اول از همه اینکه فروشگاه اینترنتی مدنظر شما کاملا قابل اطمینان باشد تا از اصل و اورجینال بودن کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید. قیمت این محصول نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید چرا که برخی از افراد و فروشگاه های سودجو ممکن است محصولات دکتر بیز را با قیمت های بسیار بالا به فروش بگذارند. کالا اکسیر یک فروشگاه اینترنتی کاملا معتبر است که انواع محصولات دکتر بیز را با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم کرده است. این فروشگاه چندین سال سابقه فروش اینترنتی داشته و به همراه محصولات دکتر بیز گارانتی سلامت و اصالت کالا را به شما مشتریان عزی ارائه میکند. قیمت هات چاکلت و همچنین انواع محصولات دکتر بیز مانند انواع قهوه گانودرما و … در این فروشگاه بسیار مناسب بوده و شامل تخفیف بسیار عالی است.

چرا قهوه گانودرما هات چاکلت بیز مصرف کنیم؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که فواید هات چاکلت برای سلامتی بسیار زیاد است و شما میتوانید با نوشیدن روزانه یک فنجان از این نوشیدنی، سلامت عمومی خود را تامین کنید. هات چاکلت گانودرما بیز از آن جایی که سرشار از آنتی اکسیدن و مواد مغذی است برای درمان و بهبود کبد چرب بسیار موثر بوده و تاثیرات بسیار مثبتی نیز بر روی سلامت قلب دارد. از آن جایی که سرشار از فیبر است، روند گوارش را بهبود بخشیده و روده ها را پاکسازی میکند. این نوشیدنی اکسیژن رسانی به مغز را بهبود می بخشد و به همین علت یک نوشیدنی آرامبخش است که استرس را کاهش و تمرکز شما را افزایش می دهد. از دیگر خواص هات چاکلت گانودرما دکتر بیز میتوان به تنظیم فشار خون و جلوگیری از انواع سکته اشاره کرد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای پرسیدن انواع سوالات خود، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت به صورت بیست و چهار ساعته با مشاوران کالا اکسیر در تماس باشید.

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت
جوان سازی پوست، پاکسازی و سم زدایی بدن، تقویت و افزایش رشد مو و ناخن، کنترل دیابت و قند خون و … همگی از جمله خواص قهوه هات چاکلت گانودرما است که شما میتوانید با مصرف روزانه این نوشیدنی از آن بهره مند شوید. روش مصرف این نوشیدنی نیز بسیار ساده و آسان بوده و آماده کردن آن نیز وقت زیادی را از شما نمیگیرد. تنها کافی است که یک ساشه از پودر هات چاکلت فوری بیز را درون یک فنجان آب جوش ریخته و به خوبی مخلوط کنید. این نوشیدنی را میتوانید صبح همراه با صبحانه میل کنید و یا اینکه در اواسط روز برای افزایش تمرکز و هوشیاری نوش جان کنید. هات چاکلت گانودرما را میتوانید به صورت تکی و یا بسته های چندتایی با قیمت فوق العاده مناسب تهیه کنید.

قهوه گانودرما هات چاکلت
شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین القابی که می توان به این نوشیدنی داد، لقب داروی روح و روان است. در حقیقت قهوه گانودرما هات چاکلت فاقد کافئین بوده و اصلی ترین کار آن ایجاد آرامش اعصاب است. از این رو مهم ترین خواص قهوه هات چاکلت را می توان کاهش استرس های روزانه و تمدد اعصاب دانست. از آنجایی که این نوشیدنی موجب اکسیژن رسانی به مویرگ های مغز می شود عامل مهمی برای ایجاد نشاط و شادی در فرد شده و به عنوان یک داروی کاملا گیاهی و سالم ضد افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی دیگر اگر به دنبال افزایش حافظه و همچنین ارتقا میزان تمرکز خود هستید می توانید روزانه یک فنجان از این دمنوش بسیار خوشمزه را بعد از صبحانه و بین ساعت ۹ الی ۱۱ صبح میل کرده و به تقویت حافظه و میزان تمرکز خود کمک کنید.

تصویر ۱

مهم ترین خواص قهوه گانودرما هات چاکلت
قهوه هات چاکلت گانودرما حاوی پلی فنول می باشد و از آنجایی که اصلی ترین کارایی آن خونرسانی به شراین های مغز است از انعقاد خون در مویرگ های مغز جلوگیری کرده و با توجه به بهبود عملکرد مغز از ابتلای افراد به سکته مغزی پیشگیری می کند. از طرفی این نوشیدنی خونرسانی را در رگ های بدن نیز سرعت داده و آسان تر نموده و به دلیل تنظیم نمودن فشار خون بدن، با مصرف آن از ابتلا به حملات و سکته های قلبی نیز در امان خواهید بود. البته فراموش نکنید مصرف این نوشیدنی برای این هدف باید طبق دستور کارشناسان و مشاوران بوده و زیاده روی در مصرف و یا استفاده ناصحیح از آن نه تنها می تواند نتیجه عکس داشته باشد بلکه حتی ممکن است برخی عوارض جبران ناپذیر را برایتان ایجاد کند.

تصویر ۲

درمان آسم و مشکلات ریوی با هات چاکلت گانودرما
همانطور که پیشتر گفته شد، خونرسانی خوب در بدن از جمله خواص قهوه گانودرما هات چاکلت می باشد به همین دلیل این نوشیدنی می تواند به عنوان یک ماده کاملا گیاهی و ارگانیک برای درمان آسم و ناهنجاری های ریوی کاربرد داشته باشد. هر چند که این نوشیدنی برای

درمان بیماری های کبد
درمان دیابت نوع ۲
درمان یبوست و مشکلات گوارشی
ایجاد تمرکز بیشتر
رفع مشکلات شب ادراری و بیش فعالی در کودکان
درمان زخم معده و روده
تقویت سیستم ایمنی بدن
و همچنین پیشگیری از انواع سرطان نیز مناسب می باشد.

خواص قهوه گانودرما هات چاکلت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 1127
  • بازدید کلی : 23567
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی